Dat is vervelend want dat is wel een verplichte stap voor het plaatsen van een bestelling. Gelukkig is het makkelijk aan te vragen bij je bank.
Internetbankieren is niet meer weg te denken uit de hedendaagse wereld. Wanneer je hier nog geen gebruik van maakt is dit wel heel makkelijk in te stellen. Het is een gratis optie die bij het hebben van een rekening bij de bank zit.
Via volgende links verwijzen we je graag door naar je eigen bank om het internetbankieren (en dus iDeal) te laten activeren.
ING
https://www.ing.nl/particulier/digitaal-bankieren/internetbankieren/beginnen/aanvragen/index.html
Of voor telefonische support bel naar 020-22 888 88 (ma-vr 8:30-17:00).
ABN Amro
https://www.abnamro.nl/nl/prive/internet-en-mobiel/mobiel-bankieren/help/beginnen-met-mobiel-bankieren.html
Of voor telefonische support bel naar 0900-9216 (ma-vr 8:00-21:00 za 9:00-17:30).
Rabobank
https://www.rabobank.nl/particulieren/service/online-bankieren/rabo-online-bankieren-aanvragen/aanvragen
Of voor telefonische support bel naar 088-722 6600 (ma-vr 8:00-18:00 za 9:00-17:30).
SNS Bank
https://www.snsbank.nl/particulier/service/mijn-sns-aanvragen/keuzescherm-mijn-sns.html
Of voor telefonische support bel naar 030-633 30 00 (ma-vr 8:00-21:00 za 9:00-17:00).