Heb je aangegeven dat je je huidige nummer wenst mee te nemen, wacht dan met activeren tot de overstapdatum. Heb je aangegeven dat je een nieuw nummer wenst, dan kun je de kaart direct activeren.
Controleer vóór activatie of de 1e betaling al succesvol is voldaan. Gaat de 1e betaling via automatisch incasso? Dan maakt deze stap niet uit voor activatie.
Maak je momenteel gebruik van een pre-paid nummer kunnen we vaak de overstapdatum vervroegen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via ons telefoonnummer: 0882282288 op werkdagen van 09:00 uur tot 20:00 uur en op zaterdag van 10:00 uur tot 15:00 uur.
Nummerbehoud
- Wacht op de datum van nummerovername. Deze is per SMS bevestigd kort na de bestelling.
- Bevestig ontvangst van de simkaart in je Mijn 50+ account, of via de link in de email "Je simkaart is onderweg".
- Schakel het toestel uit.
- Als het toestel helemaal is uitgeschakeld verwissel dan de simkaarten (oude simkaart eruit en de nieuwe erin)
- Schakel het toestel nu weer in. (onze simkaart vraagt niet om een pincode)
Nieuw nummer
- Bevestig ontvangst van de simkaart in je Mijn 50+ account, of via de link in de email "Je simkaart is onderweg".
- Schakel het toestel uit.
- Als het toestel helemaal is uitgeschakeld verwissel dan de simkaarten (oude simkaart eruit en de nieuwe erin)
- Schakel het toestel nu weer in. (onze simkaart vraagt niet om een pincode)
Het toestel zoekt naar ons netwerk en dat kan even duren.
Zodra er boven in het scherm 50+ staat kun je gebruik maken van onze diensten.
Handige Harry Tip!
Het proces zal sneller verlopen wanneer de simkaart pas ná online activatie in het toestel wordt geplaatst.